مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید ویلا در دبی: قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دبی به‌ عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا در صنعت املاک با رشد قابل توجهی مواجه است. امروزه سرمایه‌گذاران برای افزایش سرمایه خود به خرید ملک در دبی روی می‌آورند. ویلاهای دبی از بهترین امکانات رفاهی و خدماتی برخوردار هستند و تنوع بالایی دارند. جهت آشنایی با خرید ویلا در دبی تا انتهای مقاله با uae news همراه باشید.

خرید انواع ویلا در دبی

ویلاها و خانه‌های فروشی در دبی از نظر امکانات و سبک معماری متفاوت هستند:

  • ویلاهای مدرن: از زیباترین ویلاهای دبی به ویلاهای مدرن می‌توان اشاره کرد که دارای بهترین امکانات رفاهی هستند.
  • ویلاهای مدیترانه‌ای: ویلاهای مدیترانه‌ای دبی به سبک معماری ایتالیایی و اسپانیایی ساخته شده‌اند و برای فرار از گرمای دبی بسیار مناسب هستند.
  • ویلاهای عربی: از محبوب‌ترین ویلاها در دبی ویلاهای عربی هستند که به‌صورت مجلل و بسیار لاکچری ساخته شده‌اند. در ساخت این ویلاها از سقف‌های گنبدی شکل، پنجره‌ها و اتاق‌های بزرگ، نرده‌های پیچیده و لوسترهای لاکچری استفاده شده است.
  • ویلاهای کلاسیک: در طراحی این نوع ویلاها از معماری رومیان باستان استفاده شده است این ویلاها بسیار زیبا و مستحکم بوده برای زندگی مجلل مناسب هستند.

خرید انواع ویلا در دبی

بهترین مناطق خرید ویلا در دبی

بهترین مناطق خرید ویلا در دبی عبارت‌اند از:

دبی لند

از بهترین مناطق دبی با ویلاهای پیشرفته دبی لند را می‌توان نام برد. این منطقه دارای مراکز خرید، امکانات ورزشی و تفریحی، پارک‌های موضوعی و سایر امکانات پیشرفته است. این محله از ویلاهای ارزان قیمت برای فروش در دبی نیز برخوردار است که می‌توانید با هزینه مناسب ویلای دلخواه خود را خریداری کنید.

میردیف

اگر به دنبال یک منطقه آرام و کم‌جمعیت می‌گردید میردیف بهترین گزینه برای شما است.

میدان

برای خرید ویلاها و خانه‌های لوکس در دبی منطقه میدان پیشنهاد می‌شود. ویلاهای میدان از امکانات سطح بالایی برخوردار هستند و به مهم‌ترین مراکز دبی دسترسی راحتی دارند.

پالم جمیرا

از بهترین مناطق مسکونی دبی پالم جمیرا است که ویلاهای بسیار زیبایی در سواحل آن ساخته شده‌اند. با قرار گرفتن در این ویلاها می‌توانید آسمان‌خراش‌ها و جاذبه‌های دبی را به راحتی تماشا کنید.

دبی مارینا

دبی مارینا از محبوب‌ترین مناطق مسکونی در دبی شناخته می‌شود. با خرید ویلا در دبی در این منطقه می‌توانید به بسیاری از امکانات شهر دسترسی داشته باشید. البته آسمان‌خراش‌های دبی مارینا بسیار معروف هستند و برای خرید آپارتمان در دبی نیز پیشنهاد می‌شوند.

اینوستمنت پارک دبی

منطقه اینوستمنت پارک دبی از مناطق تجاری و مسکونی دبی محسوب می‌شوند. ویلاهای این منطقه برای سرمایه‌گذاری بسیار عالی هستند و از زیرساخت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردارند. این منطقه همچنین برای خرید مغازه در دبی توصیه می‌شود. ام سقیم، البرشا، البراری، جمیرا ویلج سیرکل و الممرز از دیگر مناطق برای خرید ویلا در دبی محسوب می‌شوند.

مزایای خرید ویلا در دبی

سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در مناطق مختلف دبی با مزایای زیر همراه است:

  • با خرید خانه‌های ویلایی در دبی می‌توان اقامت ۲ تا ۱۰ ساله دریافت کرد.
  • خرید ویلا و ملک در دبی شرایط دریافت اقامت برای اعضای خانواده را فراهم می‌کند.
  • مالیات بر درآمد در دبی صفر است.
  • امنیت مالی و سرمایه‌گذاری بسیار بالایی دارد.
  • با افزایش نرخ بازگشت سرمایه همراه است.
  • تنوع ویلا از نظر امکانات و قیمت بسیار بالا است.
  • ویلا نسبت به آپارتمان هزینه شارژ سالیانه پایین‌تری دارد.
  • امکان خرید ویلا و مالکیت دائمی برای افراد خارجی وجود دارد.

هزینه خرید ویلا در دبی

از مهم‌ترین مسائل برای سرمایه‌گذاری و خرید انواع ویلا در دبی هزینه آن است. ویلاها بسیار متنوع هستند و از نظر قیمت اختلاف زیادی با یکدیگر دارند. قیمت خانه‌های ویلایی در دبی به شرح زیر است:

ویلاهای دو خوابه

ارزان‌ترین ویلاهای دو خوابه در دبی حدود ۷۰۰ هزار درهم قیمت دارند. همچنین اگر بخواهید ویلای دو خوابه را در منطقه‌ای لوکس خریداری کنید باید حدود ۲۲ میلیون درهم پرداخت نمایید. اگر قیمت برایتان مهم است خرید تاون هاوس در دبی به شما توصیه می‌شود.

ویلاهای سه خوابه

میانگین قیمت ویلاهای سه خوابه در دبی حدود دو میلیون و سیصد هزار درهم برآورد شده است.

ویلاهای چهار خوابه

قیمت ویلاهای چهار خوابه در دبی بین ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار درهم تا ۸ میلیون درهم هستند. این نوع ویلا برای خانواده‌های بزرگ مناسب است.

ویلاهای شش خوابه

لوکس‌ترین ویلاها در دبی ویلاهای شش خوابه هستند. قیمت این ویلاها به طور میانگین بین ۴ تا ۸ میلیون درهم برآورد شده است. البته با توجه به مکان‌های مختلف این قیمت تغییر می‌کند و تا ۱۰۰ میلیون درهم نیز افزایش می‌یابد.

قیمت خانه ویلایی در دبی به تومان را نمی‌توان به‌صورت دقیق اعلام کرد. به علت نوسانات ارزی ایران قیمت خانه‌های ویلایی دبی به‌صورت نرخ روز محاسبه می‌شوند که برای استعلام قیمت می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه خرید ویلا در دبی

سخن پایانی

دبی زندگی مرفه و رویایی برای شهروندان خود به وجود می‌آورد. از این رو خرید ویلا در دبی با امکانات مدرن بهترین فرصت برای متقاضیان است. در این مقاله انواع ویلا به همراه بهترین مناطق و قیمت‌های هر یک در دبی ذکر شد. برای تصمیم‌گیری درست درباره خرید ویلا در دبی هم اکنون با کارشناسان ما در امارات نیوز تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول:

مقرون‌به‌صرفه‌ترین ویلاها در دبی کدام هستند؟

ویلاهای دو خوابه با ۷۰۰ هزار درهم از قیمت مناسبی در بین سایر ویلاها برخوردار هستند. به طوری که اغلب سرمایه گذاران ویلاهای دو خوابه را برای خرید انتخاب می کنند.

آیا افراد خارجی می‌توانند در دبی ویلا بخرند؟

بله، افراد خارجی می‌توانند با خرید ویلا به مالکیت دائمی آن دست پیدا کنند. در واقع خرید ملک در دبی برای افراد خارجی محدودیتی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا