مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید ویلا در ابوظبی در چگونه است؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

ابوظبی با جاذبه‌های گردشگری و چشم‌اندازهای بسیار زیبا از بهترین شهرها برای زندگی در حاشیه خلیج فارس به شمار می‌رود. در ابوظبی مدرن‌ترین امکانات رفاهی ارائه می‌شوند و زندگی مرفه و آسانی برای شهروندان به ارمغان می‌آورد. این شهر از پروژه‌های مسکونی متنوع و باکیفیت برخوردار بوده و فرصت‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. جهت آشنایی با خرید ویلا در ابوظبی تا پایان این مطلب با uae news همراه شوید.

مزایای خرید ویلا در ابوظبی

خرید ویلا و خانه در ابوظبی مزایای زیادی دارد که توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران و مهاجران را به خود جلب کرده است. ویلاهای ابوظبی از بهترین امکانات برخوردار هستند که در سطح جهانی قرار دارند. اکثر ویلاهای ابوظبی به امکاناتی مانند استخر، سالن‌های ورزشی، فضای باربیکیو، باغ‌های زیبا، زمین بازی کودکان و… مجهز هستند و سبک زندگی مجللی برای ساکنان فراهم می‌کنند. از دیگر مزایای خرید ویلا در شهر ابوظبی می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • سطح ایمنی ابوظبی بسیار بالا است.
  • مشاغل پرسود با دستمزدهای بالا در ابوظبی وجود دارند و علاوه بر ویلا می‌توانید اقدام به خرید مغازه در ابوظبی کنید.
  • مراکز خرید ابوظبی بسیار شیک و باکیفیت هستند و به ارائه انواع برندهای بین‌المللی می‌پردازند.
  • ویلاهای ابوظبی نزدیک به مرکز فعالیت‌های تجاری امارات یعنی دبی هستند.

مزایای خرید ویلا در ابوظبی

بهترین مناطق برای خرید ویلا در ابوظبی

خرید ملک در ابوظبی به‌خاطر تعداد بالای مناطق مسکونی فرصت‌های بی‌نظیری برای خریداران فراهم نموده است. بهترین محله‌ها برای خرید ویلا در شهر ابوظبی عبارتند از:

جزیره یاس

از محبوب‌ترین مناطق برای خرید ویلا در شهر ابوظبی جزیره یاس است. ویلاهای این منطقه بسیار مدرن و پیشرفته هستند و تعداد آنها به بیش از ۱۳۰۰ ویلا می‌رسند. دسترسی به زمین‌های گسترده گلف، مراکز خرید، مدارس، پارک‌ها و کلینیک‌های بهداشتی از مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه به شمار می‌روند.

جزیره سعدیات

بخش عمده‌ای از املاک جزیره سعدیات به ویلاهای لوکس ابوظبی اختصاص می‌یابند. در این محل ویلاهای مدرن و بسیار شیک در طرح‌های گوناگون واقع شده‌اند. این منطقه جاذبه‌های توریستی زیادی دارد و برای سرگرمی و گذراندن اوقات مناسب است.

محله الجرف

محله زیبای الجرف برای خرید ویلا و خرید تاون هاوس در ابوظبی انتخاب مناسبی است. ویلاهای این مکان منحصربه‌فرد هستند و با متنوع‌ترین امکانات رفاهی ارائه می‌شوند.

انواع ویلاهای ابوظبی برای خرید کدامند؟

ویلاهای ابوظبی از ۲ تا ۷ خوابه طراحی شده‌اند و علاوه بر خانواده‌های پرجمعیت برای زوج‌ها نیز ایده‌آل هستند. برجسته‌ترین ویلاهای ابوظبی عبارت‌اند از:

ویلا نودرا

از زیباترین و منحصربه‌فردترین ویلاهای ابوظبی در جزیره سعدیات ویلاهای ساحلی نودرا هستند. این ویلاها مطابق با خواسته و سلیقه خریداران ساخته شده‌اند و می‌توان مطابق با میل خود چیدمان آن را انجام داد. این ویلاها دارای چشم‌انداز دریا بوده و مجهز به تمام امکانات ضروری با بالاترین کیفیت هستند.

ویلا دونز

از دیگر ویلاهای لوکس و زیبای ابوظبی ویلاهای دونز در جزیره سعدیات را می‌توان نام برد. طراحی داخلی این ویلاها بی‌نظیر است و سبک زندگی رویایی را برای ساکنین به ارمغان می‌آورد.

ویلا یاس اگرس

جزیره یاس از شناخته‌شده‌ترین مناطق برای خرید ملک در ابوظبی است. یکی از مهمترین پروژه‌های این محله ویلاهای یاس اگرس هستند. این ویلاهای زیبا از امکانات منحصربه‌فرد و سبک زندگی مجلل برخوردار هستند. امکان خرید این ویلاها به‌صورت اقساطی و با قیمت مناسب نیز وجود دارد.

شرایط و نحوه خرید ویلا در ابوظبی

خرید ویلا مانند خرید آپارتمان در ابوظبی قوانین و شرایط خاص خود را دارد. برای مثال خرید ویلا در مناطق آزاد باعث می‌شود اقامت امارات را به دست آورید. البته ویلای خریداری شده باید حداقل یک میلیون درهم ارزش داشته باشد. مراحل قانونی برای خرید ویلا در شهر ابوظبی به شکل زیر است:

تنظیم قولنامه

در قولنامه موارد مهم مانند قیمت ملک، زمان انتقال سند، نحوه پرداخت و… قید می‌شوند. حدود ۴۵ روز طول می‌کشد تا انتقال سند انجام شود و در این فاصله طرفین باید مدارک قانونی را تهیه کنند.

تهیه گواهی NOC

قبل از انتقال سند باید گواهی NOC را از دفتر سازنده ملک تهیه کرد.

انتقال سند ویلا

فروشنده و خریدار ویلا همراه با مشاوره املاک به یکی از دفاتر سازمان املاک در ابوظبی مراجعه می‌کنند.

نحوه خرید ویلا در ابوظبی

قیمت خرید ویلا در ابوظبی

با توجه به طیف گسترده ویلاها در ابوظبی قیمت‌ها بسیار متفاوت ارائه می‌شوند. عواملی مانند محل سکونت، امکانات، نوع ویلا، تاریخ ساخت و… تعیین‌کننده قیمت ویلاهای ابوظبی هستند. لیست قیمت خانه در ابوظبی به‌صورت میانگین عبارت‌اند از:

  • ویلای دو خوابه: بین ۷۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار درهم
  • ویلای سه خوابه: بین ۸۵۰ هزار تا ۶ میلیون درهم
  • ویلای چهار خوابه: بیش از ۳ میلیون درهم
  • ویلای شش خوابه: بیش از ۴.۵ میلیون درهم

البته ویلاها در بعضی از مناطق ارزان و در برخی مناطق دیگر گران هستند.

سخن پایانی

خرید ویلا در ابوظبی مزایای زیادی به دنبال دارد که در این مقاله اشاره شد و برای سرمایه‌گذاری فرصت ایده‌آلی است. خرید ویلا و سایر املاک در ابوظبی نیاز به طی کردن مراحل قانونی دارند و به این منظور باید به یک مشاوره قابل اعتماد مراجعه کنید. اگر قصد خرید انواع ویلا در ابوظبی دارید برای دریافت جزئیات بیشتر هم اکنون با مشاوران ما در امارات نیوز تماس بگیرید.

سوالات متداول:

آیا امکان دریافت اقامت امارات با خرید ویلا در ابوظبی وجود دارد؟

بله با خرید ویلا در مناطق آزاد ابوظبی به ارزش حداقل یک میلیون درهم می‌توان اقامت امارات را به دست آورد.

کدام مناطق برای خرید ویلا در ابوظبی مناسب هستند؟

جزیره یاس، جزیره سعدیات، محله الجرف از بهترین مناطق جهت خرید ویلا هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا