مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید ملک و خانه در ابوظبی چگونه است؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

امروزه خرید املاک در امارات به یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرسود تبدیل شده است. در همین راستا خرید ملک و خانه در ابوظبی توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی را جلب نموده و با توجه به مزایایی که این شهر برای شهروندان خود فراهم کرده است از رونق بالایی در بازار املاک و مستغلات برخوردار شده است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید ملک در ابوظبی با uae news همراه باشید.

مزایای خرید ملک و خانه در ابوظبی

خرید خانه در ابوظبی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و توجه سرمایه‌گذاران زیادی از سراسر جهان را به خود جلب نموده است. مهم‌ترین مزایای خرید خانه و ملک در ابوظبی عبارت‌اند از:

مزایای خرید ملک و خانه در ابوظبی

روند آسان خرید

شرکت‌های ساخت‌وساز ملک در ابوظبی از اعتبار بالایی برخوردار هستند و روند خرید ملک در این شهر بسیار آسان پیش می‌رود.

برخورداری از حمایت‌های قانونی

کشور امارات از صاحب‌خانه‌ها به خوبی حمایت می‌کند. شما می‌توانید خانه خود را بدون قانون‌های سفت و سخت اجاره دهید. برای مثال در صورت تمایل تنها با دو ماه اخطار می‌توانید مستاجر را پس از پایان مدت اجاره بیرون کنید.

سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا

خرید ملک در ابوظبی با افزایش سرمایه همراه است. شما می‌توانید با خرید مغازه در ابوظبی و خرید هر ملک دیگری به بازدهی بیش از ۷ درصد دست پیدا کنید. همچنین با فروش ملک در ابوظبی می‌توانید سرمایه خود را دو چندان کنید.

امکان خرید اقساطی

خرید اقساطی ملک در ابوظبی برای اتباع خارجی امکان‌پذیر است. بازار املاک ابوظبی از برنامه‌های پرداختی مناسبی برخوردار بوده و این فرصت را برای تمام سرمایه‌گذاران به وجود آورده تا بتوانند با پایین‌ترین بودجه ملک مورد نظر خود را خریداری کنند.

انواع ملک و خانه در ابوظبی برای خرید

املاک ابوظبی انواع مختلفی دارند و قبل از انتخاب بهتر است با آنها آشنا شوید تا تصمیم درستی بگیرید. انواع ملک و خانه در ابوظبی به شکل‌های زیر هستند:

آپارتمان

از محبوب‌ترین املاک مسکونی آپارتمان را می‌توان نام برد. آپارتمان‌های ابوظبی یک تا پنج خوابه هستند و امکانات متفاوتی دارند. با خرید آپارتمان در ابوظبی می‌توانید به انواع امکانات اختصاصی و شهری دسترسی پیدا کنید.

ویلا

ویلاهای ابوظبی نیز انواع مختلفی دارند و به‌صورت ۲ تا ۷ خوابه وجود دارند. از بهترین مناطق برای خرید ویلا در ابوظبی جزیره یاس یا سعدیات است. خرید ویلا برای افرادی که سرمایه زیادی دارند بسیار مناسب است.

تاون هاوس

از دیگر گزینه‌های خرید خانه در ابوظبی تاون هاوس را می‌توان نام برد. این خانه‌های ویلایی به‌صورت چهار خوابه ارائه می‌شوند و قیمت مناسب‌تری از ویلا دارند.

بهترین مناطق برای خرید ملک و خانه در ابوظبی

یکی از مهم‌ترین سوالات سرمایه‌گذاران این است که کدام مناطق در ابوظبی برای خرید ملک مناسب هستند. موارد زیر از بهترین مناطق برای خرید ملک در ابوظبی به شمار می‌روند:

بهترین مناطق برای خرید ملک و خانه در ابوظبی

جزیره یاس

جزیره یاس دارای ویلاهای مدرن و مجلل است و برای افرادی که تمایل به خرید ویلا دارند مناسب است. این محله آرامش و امنیت زیادی دارد و یکی از محبوب‌ترین املاک آن ویلاهای ۴ خوابه هستند.

جزیره سعدیات

برای خرید تاون هاوس در ابوظبی جزیره سعدیات را در اولویت قرار دهید. این جزیره تاون هاوس‌های بسیار زیبا و منحصربه‌فردی دارد و از انواع امکانات مانند رستوران‌ها، مدارس، جاذبه‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های هنری و زمین‌های گلف برخوردار است.

جزیره نورای

در نزدیکی جزیره سعدیات منطقه‌ای آرام و مجلل به نام جزیره نورای قرار دارد. در این جزیره خانه‌های ساحلی مطلوبی برای خرید ارائه می‌شوند. در جزیره نورای مجلل‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خانه‌ها را می‌توانید پیدا کنید.

جزیره الریم

بهترین آپارتمان‌های ابوظبی در جزیره الریم قرار دارند. آپارتمان‌های دو خوابه الریم از محبوب‌ترین گزینه‌ها جهت خرید خانه در ابوظبی محسوب می‌شوند. این مکان امکانات بی‌نظیر در اختیار ساکنین قرار می‌دهد و دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر دارد.

الرها گاردن

محله الرها گاردن از دیگر مناطق مناسب برای خرید خانه‌های ویلایی در ابوظبی است. این منطقه طیف وسیعی از املاک ساحلی را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهد.

قیمت خرید ملک و خانه در ابوظبی

همانطور که اشاره شد املاک در ابوظبی انواع گوناگونی دارند که شامل آپارتمان، ویلا، تاون هاوس و املاک تجاری هستند. هر یک از این املاک با توجه به این که در کدام بخش از شهر قرار دارند دارای قیمت متفاوت هستند. ناگفته نماند قیمت خرید خانه در ابوظبی نسبت به سایر شهرهای امارات گرانتر است.

موقعیت مکانی، اندازه ملک، نوع ملک، عمر ساختمان، امکانات و… از عوامل تاثیرگذار در قیمت ملک در ابوظبی هستند. البته هزینه‌های دیگر مانند هزینه نماینده، کارمزد بانک، هزینه ارزیابی، هزینه ثبت وام و هزینه اداره زمین در روند خرید ملک باید پرداخت شوند.

سخن پایانی

خرید ملک و خانه در ابوظبی از مهمترین تصمیم‌هایی است که هنگام سرمایه‌گذاری یا مهاجرت به امارات باید به آن توجه داشت. در این مقاله از امارات نیوز اطلاعات لازم جهت خرید ملک در ابوظبی توضیح داده شد. برای خرید قانونی ملک و خانه در شهر ابوظبی نیاز به مشاوره خواهید داشت. در این مجموعه تیم حرفه‌ای مشاوران شما را در فرایند خرید انواع ملک در ابوظبی راهنمایی می‌کنند و کافی است از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

کدام مناطق برای خرید ملک و خانه در ابوظبی مناسب هستند؟

جزیره یاس، جزیره سعدیات، جزیره نورای، جزیره الریم، الرها گاردن از جمله مناطقی جهت خرید ملک و خانه هستند.

خرید ملک در ابوظبی چه مزایایی دارد؟

روند آسان خرید، برخورداری از حمایت‌های قانونی، سرمایه‌گذاری با بازدهی بالا، امکان خرید اقساطی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا