مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید ملک در دبی + بررسی قیمت خانه در دبی ۲۰۲۴

۵/۵ - (۳ امتیاز)

امارات طی سال‌های گذشته رشد بسیار خوبی از لحاظ اقتصادی داشته و به خوبی توانسته توجه سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کند. خرید ملک در دبی یکی از مواردی است که توجه افراد خارجی را به خود جذب کرده است. البته باید به این نکته اشاره‌ کنیم که ساختمان‌های لاکچری و لوکسی که در این کشور و مخصوصا دبی ساخته شده‌اند، نیز در این محبوبیت بی‌تأثیر نیستند.

از مزایای خرید ملک در دبی می‌توان به دریافت اقامت موقت ۲ تا ۱۰ ساله امارات متحده عربی با توجه به قیمت ملک خریداری شده اشاره کرد. اگر شما مبلغ ملک را به صورت یکجا نمی‌توانید پرداخت کنید می‌توانید از شرایط خرید اقساطی خانه در امارات استفاده کنید. چنانچه قصد خرید ملک در دبی را دارید و مایل هستید با شرایط خرید خانه در دبی آشنا شوید، این مقاله از uae news را از دست ندهید.

شرایط خرید ملک و خانه در دبی

خرید ملک در دبی یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت است. باید به این نکته اشاره کنیم که زمان اقامت هر فرد با توجه به قیمت خانه در دبی به دلار متفاوت است. به عبارتی مدت زمان اقامت شما بعد از خرید ویلا در دبی با خرید آپارتمان در دبی متفاوت است. حواس‌تان باشد که شما نمی‌توانید برای حفظ اقامت خود دو ملک با یک قیمت تهیه کنید؛ برای تمدید ویزای خود تنها کافی است ملکی که دارید را حفظ کرده و هر ۶ ماه یک‌بار نیز به امارات سفر کنید. در غیر این صورت احتمالاً تمدید ویزای شما به مشکل می‌خورد.

شرایط خرید ملک و خانه در دبی

قیمت خرید خانه در دبی به تومان

با توجه به نوسانات ارز در ایران، قیمت دقیقی برای خرید خانه در دبی به تومان نمی‌توان مشخص کرد. همچنین قیمت ملک به منطقه، متراژ، امکانات و عوامل دیگر بستگی دارد. اما به طور میانگین قیمت خانه‌ها از ۶.۵ میلیارد تومان شروع می‌شود. در جدول زیر متوسط قیمت خانه‌ها در دبی به تومان در هر منطقه آورده شده است.

جدول قیمت خانه در دبی
نام منطقه                 شروع قیمت خانه دبی (درهم) قیمت خرید خانه در دبی به تومان
اینترنشنال سیتی ۴۰۰،۰۰۰ ۶،۴۴۰،۰۰۰،۰۰۰
ارجان ۴۳۰،۰۰۰ ۶،۹۲۳،۶۰۰،۰۰۰
دبی سیلیکون اوسیس ۴۵۰،۰۰۰ ۷،۲۴۵،۰۰۰،۰۰۰
جمیرا ویلیج سرکل ۵۲۰،۰۰۰ ۸،۳۷۲،۴۰۰،۰۰۰
اسپورت سیتی ۵۸۹،۰۰۰ ۹،۴۸۳،۰۰۰،۰۰۰
بیزنس بی ۸۲۳،۰۰۰ ۱۳،۲۵۰،۳۰۰،۰۰۰
دبی هیلز استیت ۱،۱۱۰،۰۰۰ ۱۷،۷۱۰،۰۰۰،۰۰۰
داون تاون ۱،۲۰۰،۰۰۰ ۱۹،۳۲۰،۰۰۰،۰۰۰
پالم جمیرا ۳،۳۰۰،۰۰۰ ۵۳،۱۳۰،۰۰۰،۰۰۰

قیمت ملک در دبی

شایان به ذکر است که املاک دبی با توجه به نقطه‌ای که قرار دارند قیمت‌گذاری می‌شوند‌؛ چنانچه به دنبال خانه گران قیمت هستید باید به محله الحبتور سیتی بروید و در منطقه اینترنشنال سیتی می‌توانید ارزان ترین خانه در دبی را پیدا کنید. نکته بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد این است قیمت مسکن در امارات کم‌تر شده و اماراتی‌ها در چند سال گذشته افزایش قیمت برای خرید ملک نداشته‌اند. علاوه بر منطقه، موارد دیگری همچون متراژ خانه، امکانات آن و تعداد اتاق‌خواب‌ها در تعیین قیمت ملک بسیار موثر هستند. اگر به دنبال خانه ویلایی ارزان‌قیمت هستید نیز ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به دنبال خرید تاون هاوس در دبی بروید.

مزایای خرید ملک در دبی

از مزایای خرید خانه در دبی می‌توانیم به موارد زیر اشاره‌کنیم:

  • اقتصاد این کشور به شکل قابل توجهی در حال پیشرفت است.
  • شما می‌توانید پس از خرید مغازه در دبی یا حتی خرید خانه آن را اجاره دهید.
  • سطح درمان این کشور به‌طور قابل توجهی بالا است.
  • مدارس متنوعی برای ملیت‌های مختلف در شهر دبی قرار دارند.
  • کشور امارات دارای امنیت بسیار بالایی است.

معایب خرید ملک در دبی

از معایب خرید ملک در دبی می‌توانیم به نکات زیر اشاره کنیم که عبارت‌اند از:

  • ندادن تابعیت دائم حتی با خرید ملک و خانه در دبی
  • بالا بودن هزینه‌های املاکی نسبت به دیگر کشورهای مجاور
  • بالا بودن هزینه بیمه به خاطر خصوصی بودن بیمه‌ها

مزایا و معایب خرید ملک در دبی

قوانین خرید ملک در دبی

قوانین خرید ملک در دبی برای اکثر مهاجران یکسان می‌باشد و افراد خارجی می‌توانند در مناطق آزادی که دولت امارات اعلام کرده است خانه بخرند. فقط اینکه ایرانیان در بعضی از مناطق دبی اجازه خرید ملک را ندارند و این قانون ها توسط سازمان اراضی دبی (DLD) تعیین می‌شود.

مراحل خرید ملک در دبی

برای خرید ملک در دبی بهتر است با مراحل خرید آشنا شوید. ابتدا باید از خانه‌هایی متناسب با بودجه‌تان بازدید کنید‌. البته باید به این نکته اشاره‌کنیم برای دریافت ویزای امارات باید به سراغ خانه‌هایی که حداقل ۷۵۰ هزار درهم هستند بروید. از آنجایی که قوانین خرید آپارتمان در دبی برای افراد خارجی به سرعت تغییر می‌کند بهتر است قبل از خرید ملک قوانین جدید را بررسی کنید. پس از انتخاب ملک و بررسی قوانین نوبت به پرداخت ودیعه می‌رسد تا کارهای انتقال سند انجام شوند. در آخر نیز در زمان انتقال سند نیز باید مابقی مبلغ توافق شده را بپردازید.

مدارک مورد نیاز برای خریداری ملک

تا اینجا با بهترین روش سرمایه‌گذاری در دبی یعنی خرید ملک آشنا شدیم. مدارک لازم برای خرید ملک در دبی به ۲ دسته مدارک مورد نیاز برای ورود به خاک امارات و دریافت سند تقسیم‌بندی می‌‌شوند. در ادامه به معرفی مدارک لازم برای خرید خانه در دبی می‌پردازیم.

  • اصل و کپی پاسپورت
  • ۳ عدد عکس پاسپورتی
  • گواهی پزشکی
  • مدارک بیمه درمانی
  • صورت حساب بانکی
  • اصل گواهی ترخیص پلیس
  • اسناد ثبت املاک
  • گواهی اثبات درآمد
  • نامه ارزش اموال
  • نامه توافق امضا شده بین خریدار و مالک

خرید اقساطی خانه در دبی

آیا می‌دانستید که با خرید اقساطی خانه در دبی می‌توانید صاحب‌خانه شوید و به‌راحتی در این شهر اقامت چند ساله دریافت کنید؟ از آنجایی که خرید ملک در دبی قوانین پیچیده‌ای دارد بهتر است از همان ابتدا کار را به کاردان بسپارید و از یک تیم حرفه‌ای بخواهید که در این خرید و تنظیم قرارداد شما را همراهی کنند.

خرید اقساطی خانه در دبی

اقامت دبی با خرید ملک

یکی از راه‌های کسب اقامت موقت دبی، خرید ملک می‌باشد. در این روش شما اقامت ۲ تا ۱۰ ساله با توجه به قیمت ملک خریداری شده دریافت خواهید کرد. در حال حاضر امکان گرفتن اقامت دائم امارات وجود ندارد و شما فقط می‌توانید اقامت موقت خود را تمدید کنید. انواع اقامت دبی با خرید ملک وجود دارد که در جدول زیر به آنها اشاره می‌کنیم.

روش‌های اقامت دبی با خرید ملک
اعتبار اقامت حداقل مبلغ سرمایه گذاری برای خرید ملک
اقامت ۲ ساله ۷۵۰.۰۰۰ هزار درهم
اقامت ۵ ساله ۱.۰۰۰.۰۰۰ میلیون درهم
اقامت ۱۰ ساله ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون درهم

بهترین مناطق دبی برای خرید ملک ۲۰۲۴

سرمایه‌گذاری و خرید ملک در دبی یکی از آسانترین راه‌های مهاجرت به امارات می‌باشد. شهر دبی به دلیل درآمد بالا، کیفیت بالای زندگی، رفاه و موقعیت‌های شغلی خوب مهاجران زیادی را به سمت خود سوق داده است. در ادامه لیست بهترین مناطق دبی برای زندگی، خرید ملک و سرمایه گذاری به همراه ویژگی ‌آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • منطقه داون تاون: داون تاون یکی از مناطق تجاری دبی محسوب شده و در نزدیکی برج خلیفه و دبی مال قرار گرفته است.
  • منطقه دبی مارینا: این منطقه یکی از مناطق لوکس و نوساز دبی به حساب می‌آید.
  • منطقه جمیرا ویلیج سرکل: اگر به دنبال خانه‌های مقرون به صرفه هستید این منطقه می‌تواندبهترین انتخاب شما باشد.
  • منطقه بیزینس بی: این منطقه دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و اداری و تجاری دارد.
  • منطقه پالم جمیرا: پالم جمیرا یکی از بزرگترین جزیره های مصنوعی در جهان است.
  • منطقه دبی هیلز: در دبی هیلز املاک با کیفیتی ساخته شده است.
  • منطقه کریک هاربر: این جزیره دارای محیطی ساحلی و طبیعی بی‌نظیری است.
  • منطقه اینترنشنال سیتی: یکی دیگر از مناطقی که املاک مقرون به صرفه دارد اینترنشنال سیتی می‌باشد.

کلام آخر

دبی یکی از پرطرفدارترین شهرهای دنیا در میان سرمایه‌گذاران است زیرا این شهر همواره در حال پیشرفت است. چنانچه به دنبال یک زندگی لاکچری و لوکس هستید ما خرید ملک در دبی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این مقاله درباره شرایط، مزایا و معایب، مراحل، مدارک و قیمت خرید خانه در دبی صحبت کردیم. اگر مایل هستید از قیمت خرید خانه در دبی به تومان مطلع شوید می‌توانید همین حالا با مشاوران ما در امارات نیوز تماس بگیرید تا آن‌ها شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند.

سوالات متداول:

خرید ملک در دبی چه مزایای دارد؟

شما با خرید ملک در این شهر می‌توانید اقامت چند ساله این کشور را دریافت کنید. علاوه براین می‌توانید با اجاره ملک خود شاهد بازگشت سرمایه‌تان باشید.

آیا می‌توان در دبی به‌طور قسطی خانه خرید؟

بله. چنانچه با یک گروه کاربلد و معتبر همکاری کنید می‌توانید به صورت قسطی نیز در این شهر صاحب خانه شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا