مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید تاون هاوس در دبی + قیمت ۲۰۲۴

۵/۵ - (۱ امتیاز)

دبی از شهرهای مهاجرپذیر در حوزه خلیج فارس است که با در اختیار گذاشتن امکانات روز رفاه و امنیت را برای شهروندان خود تامین می‌کند. دبی در صنعت املاک و مستغلات فوق‌العاده عمل کرده و با به‌کارگیری زیرساخت‌های مدرن شهری توجه بسیاری از افراد خارجی را به خود جلب نموده است. تاون هاوس از انواع املاک در دبی است که امکان خرید آن برای افراد خارجی وجود دارد. در ادامه با uae news همراه باشید تا در خصوص خرید تاون هاوس در دبی بیشتر آشنا شوید.

تاون هاوس چیست؟

املاک دبی از تنوع بالایی برخوردارند و شامل ویلا، آپارتمان، تاون هاوس و املاک تجاری هستند. تاون هاوس که به آنها خانه‌های ویلایی نیز گفته می‌شود در کنار یکدیگر به‌صورت ردیفی قرار گرفته‌اند و دیوار بین آنها مشترک است. ورودی و حیاط هر یک از تاون هاوس‌ها مجزا است و در دو سبک مدرن و کلاسیک ساخته شده‌اند. نسبت به املاک دیگر قیمت مناسب‌تری دارد و از بخش‌های مختلف مانند زیرزمین، همکف و طبقه‌های دیگر تشکیل شده است. انواع تاون هاوس از نظر متراژ و امکانات متفاوت هستند و به‌صورت ۱ تا ۴ خوابه وجود دارند.

مزایای خرید تاون هاوس در دبی

خرید تاون هاوس در دبی دارای مزایای زیر است که قبل از خرید لازم است با آن ها آشنا شوید:

مزایای خرید تاون هاوس در دبی

دسترسی به انواع امکانات رفاهی

تاون هاوس‌ها در مناطقی ساخته شده‌اند که به انواع امکانات رفاهی و شهری نزدیک هستند. علاوه بر آن خود تاون هاوس از امکاناتی مانند استخر، باشگاه ورزشی، اسپلش پد و وسایل تفریحی ویژه کودکان و بزرگسالان بهره‌مند است.

معافیت از پرداخت مالیات

طبق قوانین امارات خریداران داخلی و خارجی تاون هاوس از پرداخت مالیات معاف می‌شوند. همچنین برای خرید آپارتمان در دبی نیازی به پرداخت مالیات نیست.

امکان خرید اقساطی

از بزرگ‌ترین مزایای خرید تاون هاوس در کشور امارات امکان پرداخت هزینه به‌صورت اقساطی است. در نتیجه بدون نگرانی از بابت شرایط مالی می‌توانید در دبی تاون هاوس مناسب خریداری کنید.

تقسیم هزینه‌های نگهداری

در صورتی که دیوار، حیاط جلویی خانه، راه‌های ورودی مشترک و سایر بخش‌های مشاع نیاز به نگهداری و تعمیر داشته باشند هزینه آن بین خانه‌های مجاور تقسیم می‌شود.

دریافت اقامت موقت

یکی از بهترین مزایای خرید تاون هاوس دبی امکان دریافت اقامت موقت کشور امارات است. ناگفته نماند امکان دریافت اقامت دائم برای افراد خارجی وجود ندارد و می‌توانید از راه‌های سرمایه‌گذاری موفق به دریافت اقامت موقت این کشور با قابلیت تمدید شوید.

بهترین مناطق برای خرید تاون هاوس در دبی

تاون هاوس در مناطق مختلفی از دبی وجود دارد که یکی از بهترین آنها در دبی لند است. دبی لند بهترین منطقه برای خرید تاون هاوس‌های مجلل در دبی است. این خانه‌های ویلایی به‌صورت مدرن و بسیار زیبا طراحی شده‌اند و دارای امکانات خصوصی و عمومی متنوع هستند. از جمله امکانات این خانه‌ها می‌توان به استخر شنا، سالن بدنسازی، زمین‌های ورزشی، اتاق کنفرانس و… اشاره کرد. دیگر مناطق برای خرید تاون هاوس در دبی شامل جمیرا گلف استیت، جمیرا ویلیج و وادی ال صفا هستند. این خانه‌های ویلایی از چشم‌انداز آب‌های نیلگون خلیج فارس برخوردارند و به بسیاری از مراکز مهم دبی نزدیک هستند.

قیمت خرید تاون هاوس در دبی

قیمت خرید تاون هاوس آماده در دبی متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

  • سبک طراحی
  • متراژ
  • تعداد اتاق خواب
  • منطقه
  • میزان امکانات
  • دسترسی به سیستم حمل‌ونقل عمومی

با در نظر گرفتن این عوامل می‌توانید به خرید تاون هاوس‌های ارزان قیمت یا لوکس روی بیاورید. قیمت تاون هاوس در دبی از ۱۲۰۰۰۰۰ درهم شروع می‌شود و تا ۵۰۰۰۰۰۰ و حتی بیشتر افزایش می‌یابد. قیمت خرید تاون هاوس نسبت به قیمت خرید ویلا در دبی پایین‌تر است. خانه‌های ویلایی که تراس و فضای بیشتری دارند از قیمت بالاتری بهره‌مند هستند. برای مثال قیمت خرید تاون هاوس ۳ خوابه در دبی بیشتر از ۳ میلیون درهم است.

سرمایه‌گذاری با خرید تاون هاوس در دبی

دبی از اقتصاد پویا و روبه‌رشد برخوردار بوده و هر ساله مهاجران زیادی به آن وارد می‌شوند. خرید تاون هاوس در دبی با رونق بالایی همراه بوده و به‌خاطر قیمت مناسبی که نسبت به سایر املاک مانند ویلا دارد متقاضیان قابل توجهی برای اجاره به سراغ آن می‌روند؛ بنابراین با خرید تاون هاوس سرمایه‌گذاری پرسودی در انتظارتان خواهد بود و حتی با فروش آن پس از چند سال می‌توانید سرمایه خود را دوچندان کنید. خرید مغازه در دبی نیز برای سرمایه‌گذاری پیشنهاد می‌شود. مراکز خرید دبی همواره شلوغ هستند و بهترین گزینه برای فروش محصول موردعلاقه‌تان با قیمت بالا است.

سرمایه‌گذاری با خرید تاون هاوس در دبی

سخن پایانی

خرید تاون هاوس در دبی ایده فوق‌العاده‌ای برای سرمایه‌گذاری در کشور امارات است. تاون هاوس انواع مختلفی دارد و با توجه به توانایی مالی خود از بین گزینه‌های مختلف می‌توانید یکی را انتخاب کنید. برای خرید ملک در دبی و انتخاب بهترین تاون هاوس با توجه به بودجه‌ای که دارید می‌توانید به سایت امارات نیوز مراجعه کنید. کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی می‌کنند تا خانه مورد علاقه خود را با بهترین قیمت تهیه کنید.

سوالات متداول:

هزینه خرید تاون هاوس در دبی چقدر است؟

خرید تاون هاوس با توجه به عوامل گوناگون متفاوت بوده و بازه قیمتی آن از ۱۲۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰۰ است.

آیا افراد خارجی با خرید تاون هاوس در دبی مشمول پرداخت مالیات می‌شوند؟

خیر، طبق قوانین امارات تمامی خریداران داخلی و خارجی تاون هاوس از پرداخت مالیات معاف می‌شوند و نیازی نیست مالیات پرداخت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا