مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید اقساطی ملک در دبی چگونه است؟

۵/۵ - (۳ امتیاز)

بازار ملک در کشور امارات بسیار سودمند و پر رونق است که باعث شده بسیاری به فکر خرید خانه در دبی به صورت اقساطی بیفتد؛ اما آیا می‌توان به صورت اقساطی آپارتمان یا ملکی در دبی خرید؟ چگونه؟ از آنجایی که خرید خانه در کشور امارات جزو روش های رسیدن به اقامت امارات نیز تلقی می‌شوند؛ بنابراین بسیاری برای داشتن یک زندگی پیشرفته و مرفه به‌ دنبال خرید اقساطی آپارتمان هستند. در این نوشته از امارات نیوز به بررسی روش خرید اقساطی خانه در دبی می‌پردازیم.

روش های خرید اقساطی خانه در دبی

با پیشرفت هایی که کشور امارات در حوزه صنعت ساخت و ساز داشته بسیاری برای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک، این کشور را جزو اولویت های خود قرار داده‌اند. کیفیت بالای املاک در دبی و عدم پرداخت مالیات از دلایلی هستند که شهر دبی را در این حوزه شاخص می‌کند. خرید اقساطی خانه در دبی گزینه بسیار مناسبی برای کسانی است که نمی‌توانند تمام هزینه را به‌صورت نقدی و یکجا پرداخت کنند.

کشور امارات ۴ روش خرید اقساطی ملک در دبی را برای کسانی که تمایل دارند در حوزه ملک در این کشور سرمایه گذاری کنند ایجاد کرده‌ است.

انواع روش خرید اقساطی ملک در دبی

پرداخت هزینه پس از تحویل خانه اقساطی

طرح تحویل پس از پرداخت در اصل محبوب‌ترین روش خرید اقساطی ملک در دبی می‌باشد؛ زیرا در این حالت شما بعد از مشاهده خانه و در طی یک بازه زمانی ۳ تا ۱۰ساله می‌توانید هزینه کامل خانه خریداری شده را پرداخت کنید. با این‌ حال حتی در این شیوه نیز شما باید قبل از تحویل‌گرفتن رسمی مالکیت خانه درصد مشخصی که بین خریدار و فروشنده توافق شده است را پرداخت کنید.

خرید اقساطی آپارتمان در دبی به روش ۹۰/۱۰

در این روش خرید، خریدار قبل از گرفتن مالکیت خانه باید ۱۰ درصد از هزینه کل خانه را به فروشنده پرداخت کند و ۹۰ درصد باقی مانده برای او قسط بندی می‌شود. قسط بندی ۹۰ درصد باقی مانده نیز بین طرفین قابل مذاکره است.

پرداخت حین ساخت و ساز یا حین تحویل خانه

در این روش شما می‌توانید درصد پرداختی قبل و بعد از ملک را انتخاب کنید، بین ۵۰-۵۰، ۳۰-۷۰ یا ۴۰-۶۰ قسمتی از مبلغ را نسبت به درصدی که با فروشنده توافق کرده‌اید پرداخت می‌کنید و مابقی مبلغ را بعد از دریافت کلید ملک بصورت اقساطی با شرایطی که توافق کرده‌اید می‌پردازید.

پرداخت هزینه باقی‌مانده به دو روش صورت می‌گیرد، شما می‌توانید حین ساخت و ساز مبلغ را پرداخت کنید یا می‌توانید در زمان تحویل ملک هزینه را پرداخت کنید. در این روش شما می‌توانید از وام مسکن نیز استفاده کنید.

اجاره ملک به شرط تملیک

شرط تملیک به معنای مالک ملک شدن است. در این روش شما مبلغ و زمان پرداخت کامل مبلغ را تعیین می‌کنید؛ اما مدت زمانی که در خانه ساکن می‌شوید اجاره بها می‌دهید. این روش ساده ترین روش برای خرید ملک در دبی و تمامی شهرهای امارات است زیرا اجاره به طور مستقیم نسبت به پیش پرداخت آن ها محاسبه می‌شود.

در اصل شما ممکن است نسبت به قیمت بازار اجاره بیشتری پرداخت کنید اما این به‌ دلیل اضافه شدن مبلغ پیش پرداخت به مبلغ اجاره‌ای است که شما متقبل شده‌اید. شما می‌توانید مابقی مبلغی که برای خرید خانه نیاز دارید از طریق وام یا رهن اختصاصی پرداخت کنید.

شرایط پرداخت اقساط ملک برای گروه‌های مختلف در دبی

شرایط خرید اقساطی خانه در دبی برای همه افراد یکسان نیست. در ادامه این مطلب توضیح می‌دهیم افراد با شرایط متفاوت چگونه خانه قسطی در دبی خریداری کنند.

افراد با اقامت امارات

افرادی که اقامت امارات دارند ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب در بانک و دریافت دسته چک اقدام و سپس به مشاورین املاک مراجعه کنند. معمولا شرکت‌های ساختمانی در ابتدا ۱۰ الی ۱۵ درصد مبلغ کل ملک را دریافت کرده و سپس مبلغ باقی مانده را به صورت ۳ ماهه، ۶ ماهه و یکساله دریافت می‌کنند.

افراد بدون اقامت امارات

افراد بدون اقامت امارات که متقاضی خرید قسطی خانه در دبی هستند باید نصف ارزش ملک را در ابتدای قرارداد پرداخت کنند. مابقی مبلغ کل قرارداد با توجه به شرایط صاحب ملک و شرکت سازنده تقسیم بندی می‌شود.

شرایط پرداخت اقساط ملک برای گروه‌های مختلف در دبی

مزایای خرید قسطی خانه در دبی

سرمایه گذاری در صنعت ساخت و ساز در دبی بسیار سودمند و مفید است برای همین کشور امارات متحده عربی به ویژه شهر دبی یک مکان عالی برای سرمایه گذاری در ملک است همچنین انعطاف پذیری این شهر برای خرید خانه و روش هایی که ارائه کرده است جزو مزایای خرید خانه در دبی است. خرید بدون بهره در بازار ملک در دبی یه برگ برنده دیگر است شما با خرید اقساطی در دبی بار مالی اضافه‌ا‌ی را تجربه نمی‌کنید. مهم‌ترین مزیت های خرید قسطی ملک در دبی شامل موارد زیر می‌شود:

  • سرمایه گذار بدون پرداخت کل مبلغ به صورت یکجا صاحب خانه می‌شود.
  • فشار مالی کمتری بر خریدار وارد می‌شود.
  • یکی از آسانترین روش ها برای خانه دار شدن در دبی می‌باشد.
  • بازه زمانی مناسب برای پرداخت
  • کمترین میزان ریسک برای خرید خانه
  • افزایش قدرت خرید شما برای خرید خانه‌ای لوکس‌تر

معایب خرید ملک در دبی

از جمله معایب خرید ملک در دبی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • املاکی که در دبی خریداری می‌شوند علاوه بر هزینه اصلی که بابت خرید ملک پرداخت می‌کنید هزینه های جانبی و نگهداری از ملک هم شامل می‌شود.
  • همچنین هزینه های بالای زندگی در این کشور که شامل هزینه های درمان برای افراد غیر اماراتی بوده است که بسیار بالااست.
  • خرید خانه در امارات منجر به دریافت اقامت دائم این کشور نمی‌شود و تنها اقامت ۳، ۵ و ۱۰ ساله این کشور را بدست می‌آورید.

معایب خرید ملک در دبی

جمع بندی

امارات نیوز در این نوشته اطلاعاتی راجع‌ به انواع روش پرداخت قسطی برای خرید خانه در امارات و دبی و مزایا و معایبی که با خرید ملک در این کشور شامل حال شما می‌شود به شما عرضه کرد. با دنبال کردن وب‌سایت uae news می‌توانید به اطلاعات بیشتری درباره خرید قسطی آپارتمان در دبی دست پیدا کنید.

سوالات متداول:

شرایط پرداخت اقساطی خانه برای کسانی که اقامت امارات ندارند؟

این افراد می‌توانند با پرداخت نصف مبلغ خانه ملک را تحویل بگیرند و مابقی پول خانه را با توافق طرفین به صورت اقساطی پرداخت کنند. حداقل ارزش یک ملک در دبی ۷۵۰ هزار درهم است اما اگر می‌خواهی با خرید ملک اقامت موقت هم دریافت کنید مبلغ ملکی که خریداری می‌کنید نباید کمتر از ۱ میلیون درهم باشد.

آیا وام مسکن در امارات به اتباع خارجی تعلق می‌گیرد؟

بله، وام مسکن در دبی ۵ میلیون درهم است، برای اتباع غیر مقیم تا سقف ۶۰ درصد ارزش ملک است. مدت زمان پرداخت ۲۵ سال است و پرداخت به صورت قسط‌های ماهانه است.

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

    1. سلام وقتتون بخیر. کشور امارات شرایط خوبی برای سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده است. اگر تمایل به خرید ملک در دبی را دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا