مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

قیمت خرید آپارتمان در شارجه + بهترین مناطق

۵/۵ - (۲ امتیاز)

شارجه یکی از محبوب‌ترین شهرهای امارات شناخته می‌شود، زیرا در این شهر افراد می‌توانند از امکانات رفاهی بی‌نظیر آن با قیمتی مناسب‌تر از شهرهای دبی و ابوظبی استفاده کنند. موقعیت جغرافیایی این شهر به گونه‌ای است که شما خیلی راحت به تمام مراکز و امکانات رفاهی دسترسی دارید. چنانچه به دنبال یک سرمایه‌گذاری امن و مطمئن در کشور امارات هستید ما خرید ملک در شارجه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد خرید آپارتمان در شارجه را دارید چند دقیقه از وقت خود را با ما در uae news همراه باشید.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در شارجه

از آنجایی که شارجه یکی از پرطرفدارترین شهرهای امارات است و افراد زیادی تمایل به سکونت و‌ سرمایه گذاری در این شهر را دارند شرکت‌های زیادی مشغول به ساخت و ساز خانه‌های آپارتمانی، ویلایی و تاون هاوس در این شهر هستند. اگر قصد خرید ملک و خانه در شارجه را دارید و به دنبال بهترین مناطق در این شهر هستید می‌توانید یک نگاهی به مناطق زیر بیندازید.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در شارجه

  • منطقه النهده: اگر مایل هستید در یک محله لاکچری و گران قیمت خانه بخرید ما خرید ملک در النهده را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با خرید خانه در این محله می‌توانید از بهترین مراکز بهداشتی، آموزشی و بیمارستان‌ها استفاده کنید و اقامتی طولانی مدت بگیرید.
  • منطقه تیلال سیتی: منطقه تیلال سیتی رویایی‌ترین محله‌ای است که می‌توانید در آن زندگی کنید. جالب است بدانید که افرادی که در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌کنند جز بزرگترین سرمایه‌داران شهر هستند. شما می‌توانید از زندگی در کنار آنان لذت ببرید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که ممکن است قیمت آپارتمان در شارجه در چنین محله‌ای مقداری بالا است.

مزایا و معایب خرید ملک در شارجه

قطعا می‌دانید که دولت امارات تنها در صورتی که در این کشور ملک بخرید به شما اقامت می‌دهد؛ البته باید به این نکته اشاره کنیم که مدت زمان اقامت در این کشور براساس ملکی که خریده‌اید مشخص می‌شود. دریافت خدمات درمانی و آموزشی عالی نیز از دیگر مزایای زندگی در این شهر به حساب می‌آید. نرخ بیکاری پایین، بالا بودن امنیت کشور، پایین بودن قیمت ملک نسبت به شهرهای همچون دبی از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند، افراد زیادی این شهر را برای زندگی انتخاب کنند.

البته گرمای هوا در فصل تابستان و بالا بودن خدماتی همچون درمان برای مهاجرین نیز جز معایب زندگی در این شهر محسوب می‌شوند.

قیمت آپارتمان در شارجه

از آنجایی که قیمت ملک متغیر است و به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد صحبت از قیمت آپارتمان در شارجه مقداری دشوار است. اما باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت املاک به طور کلی به عواملی همچون محله اندازه ملک، امکانات آن، تعداد اتاق خواب‌ها و طراحی ملک بستگی دارد. چنانچه مایل هستید قیمت اجاره آپارتمان در شارجه یا قیمت خرید آن را بدانید می‌توانید با تیم ما تماس بگیرید و سپس میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید را به تیم ما اعلام کنید تا آنها بهترین ملک موجود را به شما نشان دهند.

اگر به دنبال املاک ارزان قیمت در شارجه هستید نیز اصلا نگران نباشید؛ شما می‌توانید با خرید تاون هاوس در شارجه این مشکل را نیز حل کنید. شایان به ذکر است که تاون هاوس‌ها معمولاً در نزدیکی شهر به صورت ردیفی ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با قیمت پایین‌تر در این شهر صاحب خانه شوید. علاوه بر این باید به این نکته اشاره کنیم که شما با خرید تاون هاوس می‌توانید هزینه‌های تعمیر و نگهداری بخش‌های مشترک را با همسایه خود شریک شوید و‌ بدین ترتیب در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

قیمت آپارتمان در شارجه

کلام آخر

همانطور که در این مقاله از امارات نیوز گفتیم، شارجه سومین شهر مهم در کشور امارات به حساب می‌آید. که سرمایه گذاری و خرید آپارتمان در شارجه در آن قطعا درست‌ترین کاری است که می‌توانید در زندگی خود انجام دهید. اقتصاد عالی و امنیت در سرمایه گذاری باعث شده نه تنها خرید خانه بلکه خرید مغازه در شارجه نیز یک سرمایه گذاری عالی محسوب شود. شما با خرید آپارتمان در شارجه می‌توانید ملک‌ خود را اجاره دهید یا اینکه در خانه خود ساکن شوید و از دریافت اقامت این کشور لذت ببرید. علاوه براین باید اضافه کنیم که با خرید مغازه نیز می‌توانید به درآمد فوق العاده‌ای برسید و سرمایه خود را چند برابر کنید.

سوالات متداول:

خرید ملک در شارجه چه مزایایی دارد؟

مهم‌ترین مزیتی که خرید ملک در این شهر دارد این است که می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیر آن استفاده کنید.

قیمت آپارتمان در شارجه چقدر است؟

قیمت ملک با توجه به متراژ ملک، امکاناتی همچون استخر، باشگاه و …، تعداد اتاق خواب‌ها و منطقه‌ای که ملک در آن قرار دارد مشخص می‌شود. به همین دلیل در این بخش نمی‌توانیم یک قیمت مشخص به شما اعلام کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا