مقالات خرید ملک در امارات متحده عربی

خرید آپارتمان در ابوظبی چگونه است؟

۵/۵ - (۱ امتیاز)

کشور امارات متحده عربی، کشوری ثروتمند و مدرن است که زندگی در آن آرزوی بسیاری از جوانان است‌. خرید آپارتمان در ابوظبی و دبی یکی از روش‌های اخذ اقامت امارات است. ابوظبی شهری زیبا، متمدن، لاکچری و جذاب است که به دلیل داشتن مکان‌های گردشگری و توریستی مرکز توجه افراد بسیاری قرار گرفته است.

زندگی مرفه، اقتصاد پویا، آسایش و امکانات فراوان در انتظار کسانی است که قصد خرید آپارتمان در ابوظبی را دارند. در ادامه با سایت uae news همراه شوید تا اطلاعات کافی در این مورد کسب کنید.

قوانین خرید آپارتمان در ابوظبی

خرید آپارتمان و خانه در شهرهای ابوظبی و دبی تابع قوانین خاصی است. افرادی که به قصد اخذ اقامت اقدام به خرید ملک یا آپارتمان در ابوظبی می‌کنند، بهتر است به این دو موضوع واقف باشند.

  1. ارزش آپارتمان باید حدود یک میلیون درهم باشد تا خریدار از این مسیر بتواند اقدام به دریافت اقامت کند.
  2. خرید آپارتمان، مغازه و تاون هاوس باید در مناطق آزاد تجاری امارات یعنی دبی و ابوظبی رخ داده باشد.
  3. آپارتمان خریداری شده باید دارای سند قطعی باشد.‌

قوانین خرید آپارتمان در ابوظبی

قیمت آپارتمان در ابوظبی

شهر ابوظبی دارای بخش‌های متفاوتی از جهت قیمت مسکن و آپارتمان است.‌ آپارتمان‌های زیبا و متعددی برای فروش در ابوظبی وجود دارند که هر یک با توجه به موقعیت جغرافیایی، شیوه ساخت و امکانات داخلی قیمت‌های متغیری دارند. به طور مثال قیمت یک آپارتمان دو خواب با یک خانه ویلایی بسیار متفاوت است. ۴سن سازه، مصالح، شیوه ساخت بنا، نزدیکی به مناطق اصلی شهر و متراژ آپارتمان از دیگر عوامل تأثیر‌گذار به روی قیمت آپارتمان در ابوظبی است. در زمان خرید مغازه در ابوظبی هم متراژ و موقعیت مغازه در قیمت موثر است.

انواع آپارتمان قابل فروش در ابوظبی

تمامی کسانی که قصد خرید ملک در ابوظبی را دارند، بهتر است بدانند که این شهر لاکچری و پر درآمد دارای دو نوع آپارتمان برای فروش است. هر خریدار مطابق توان اقتصادی خویش اقدام به خرید می‌کند. برای پیدا کردن آپارتمان و املاک فروشی در ابوظبی می‌توانید به سایت‌‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید.

خرید آپارتمان های پیش فروش

آپارتمان‌های پیش فروش آپارتمان‌هایی هستند که پول آن‌ها طبق زمان‌بندی و قبل از گرفتن پایان کار فروخته می‌شوند. خریدارانی که توان پرداخت یک‌باره پول را ندارند، می‌توانند به این روش پول آپارتمان را پرداخت کنند.

آپارتمان آماده تحویل

آپارتمان‌هایی که آماده تحویل هستند، شامل سوئیت‌ها، واحدهای یک تا چند خوابه که امکانات رفاهی بسیار شیک و جالبی دارند. داشتن این تجهیزات به روی قیمت آپارتمان تاثیر مستقیم دارند.

مراحل خرید آپارتمان در ابوظبی

خرید ملک، ویلا و آپارتمان در شهرهای بزرگ مانند دبی و ابوظبی با دشواری‌ها و چالش‌های بزرگی مواجه است. برای خرید آپارتمان در دبی باید مراحلی را سپری کنید که به شرح است زیر است:

پیدا کردن ملک مناسب از وبسایت های معتبر

یافتن ملک از طریق سایت‌های معتبر و انتخاب آن، خریدار باید نسبت به این موضوع حساس باشد تا ملکی مطابق توان مالی خویش انتخاب کند

مشورت با مشاوره املاک

مشورت با یک مشاور املاک که دارای مجوز رسمی باشد. با گرفتن مشورت از مرکز خرید ‌و فروش معتبر، نگران کلاه‌برداری نخواهید بود. آپارتمان ارزان قیمت برای فروش در ابوظبی را از طریق مشاوران املاک پیدا کنید.

نوشتن خصوصیات ملک در مبایعه‌نامه

در قولنامه به مواردی مانند قیمت، درصد پیش‌پرداخت و زمان انتقال سند قطعی پرداخته می‌شود. طرفین معامله باید آن را امضا کنند. در این بخش از معامله خریدار باید درصدی از پول آپارتمان را بپردازد. یکی از شرایط اصلی خرید ویلا در ابوظبی هم پرداخت بیعانه است.

گرفتن برگه NOC

گرفتن برگه NOC، این برگه از سازنده ملک دریافت می‌شود که نشان دهنده سلامت فنی و استحکام آن است. برای گرفتن این برگه حضور طرفین معامله لازم بوده و در میان مدارک اصلی وجود این برگه ضروری است.

انتقال سند و پرداخت تمام مبلغ توافق شده

پرداخت کل مبلغ معامله و انتقال سند، در آخرین مرحله از خرید، خریدار باید کل مبلغ معامله را پرداخت کند و فروشنده هم سند قطعی را انتقال دهد.

بهترین موقعیت مکانی برای خرید آپارتمان در ابوظبی

وقتی سخن از خرید ملک در ابوظبی به میان می‌آید، شامل خرید تاون هاوس در ابوظبی هم می‌شود. دو موقعیت مناسب، مشهور برای سرمایه‌گذاری در املاک ابوظبی وجود دارد. اولین منطقه الیف است که در نزدیکی فرودگاه بین المللی ابوظبی واقع شده است. افرادی که دارای درآمد متوسطی هستند، این منطقه برایشان پیشنهاد خوبی محسوب می‌شود. منطقه دیگر ابوظبی که طرفداران زیادی دارد، جزیره یاس است. این منطقه در حومه شهر ابوظبی بوده و حدود نیم ساعت از شهر فاصله دارد. برای خرید ویلا در ابوظبی، این منطقه بسیار مناسب است.

بهترین منطقه برای خرید آپارتمان در ابوظبی

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله از امارات نیوز گفتیم، شهر لاکچری ابوظبی با جاذبه‌های ناب گردشگری و زندگی مرفه مقصدی رویایی برای سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. یکی از راه‌های گرفتن اقامت کشور امارات خرید ملک در دبی و ابوظبی است. برای خرید آپارتمان باید ابتدا آپارتمان مورد نظر خود را بیابید و پس از مشورت با یک مرکز معتبر نسبت به نوشتن قولنامه و پرداخت پول اقدام کنید. بهتر است بدانید عواملی چون متراژ، موقعیت جغرافیایی، امکانات، نوع سازه و مصالح به کار گرفته‌شده در آپارتمان به روی قیمت آن موثر است.

سوالات متداول

بهترین منطقه در ابوظبی برای گرفتن آپارتمان کدام منطقه است؟

منطقه الیف در حوالی فرودگاه و منطقه‌ای به نام یاس به عنوان مناطقی با بهترین موقعیت مکانی شناخته‌شده‌اند.

قیمت آپارتمان در ابوظبی وابسته به چه فاکتورهایی است؟

متراژ آپارتمان، موقعیت مکانی، امکانات، نوع مصالح و سازه از مهم‌ترین فاکتورهای موثر در قیمت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا