مقالات اجاره ملک در امارات متحده عربی

راهنمای اجاره تاون هاوس در ابوظبی

۵/۵ - (۱ امتیاز)

ابوظبی بزرگ‌ترین شهر کشور امارات و یکی از شهرهای مورد علاقه افراد خارجی برای خرید و اجاره خانه است. برای اجاره تاون هاوس در ابوظبی ابتدا باید بودجه، خانه موردنظر خود را مشخص کنید. پس از بررسی کامل قیمت و قوانین مربوط به اجاره ملک در ابوظبی، مدارک موردنیاز را تهیه کرده و به همراه یک نماینده مطمئن املاک، از محل دیدن کنید و برای تنظیم قرارداد اجاره از او کمک بگیرید‌. در ادامهٔ این مقاله از uae news با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات اجاره تاون هاوس در ابوظبی بپردازیم.

مراحل و نکات اجاره تاون هاوس در ابوظبی

پیش از اقدام برای اجاره یا خرید تاون هاوس در ابوظبی، بهتر است فهرستی از نکاتی که باید در نظر داشته باشید، تهیه کنید و آن‌ها را به ترتیب انجام دهید. در ادامهٔ مقاله، مراحلی را که لازم است برای اجاره تاون هاوس در ابوظبی طی کنید، قرار داده‌ایم.

مراحل اجاره تاون هاوس در ابوظبی

تعیین بودجه

در ابتدا بودجه خود را مشخص کنید و ببینید چه مقدار پول را می‌توانید به طور ماهانه برای پرداخت اجاره کنار بگذارید. دقت داشته باشید که علاوه بر اجارهٔ ماهانه باید مبلغی را به‌منظور پرداخت هزینهٔ آب، برق، اینترنت، خدمات و همچنین هزینه‌های کمیسیون نمایندگی املاک و کارهای قانونی نیز در نظر داشته باشید. اجاره آپارتمان نسبت به اجاره تاون هاوس ارزان‌تر است و هزینه‌های خدماتی کمتری را به همراه دارد. در این مطلب اطلاعات موردنیاز برای اجاره آپارتمان در ابوظبی قرار داده شده است.

مشخص‌ کردن ترجیحات

اینکه تمایل دارید ملک شما به چه جاهایی نزدیک باشد و به چه امکاناتی دسترسی داشته باشد را مشخص کنید. وجود امکاناتی مثل مغازه‌های خرید مواد غذایی، باشگاه ورزشی، مکان‌های تفریحی و مواردی ازاین‌قبیل را بررسی کنید. دقت به موقعیت مکانی ملک بیش از همه در اجاره مغازه اهمیت دارد؛ چرا که به طور قابل‌توجهی بر میزان فروش اثرگذار خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اجاره مغازه در ابوظبی می‌توانید به مقالات مربوطه در امارات نیوز مراجعه کنید.

بررسی قیمت‌ها

از منابع معتبر قیمت اجاره تاون هاوس در ابوظبی را چک کنید و گزینه‌هایی که متناسب با بودجه شما هستند را در نظر بگیرید. در ابوظبی تنوع بالایی از املاک برای اجاره وجود دارد که گستره‌ای از ساختمان‌های مقرون‌به‌صرفه و قیمت مناسب تا ساختمان‌های لوکس و گران‌قیمت را در بر می‌گیرد. اجاره ویلا در ابوظبی که در این مقاله بررسی شده است، معمولاً گران‌ترین شکل اجاره ملک در ابوظبی است.

انتخاب یک آژانس مطمئن

انتخاب آژانس و مشاور املاک قابل‌ اطمینان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اجاره ملک با قیمت مناسب در امارات متحده عربی است. یک مشاور املاک باتجربه می‌تواند املاک متناسب با بودجه موردنظر شما را معرفی کرده و به‌عنوان نمایندهٔ شما در قراردادها عمل کند.

علاوه‌ بر آن مشاورین املاک با آگاهی کامل از قوانین اجاره و خرید خانه در ابوظبی می‌توانند شما را در پیشگیری از مشکلات و کلاهبرداری‌های احتمالی یاری کنند. به‌ منظور دریافت خدمات معتبر از مشاورین املاک برای اجاره ملک و خانه در ابوظبی می‌توانید به سایت uae news مراجعه کنید.

بازدید از ملک

حتماً قبل از امضاکردن توافقنامه و قطعی کردن معامله، شخصاً از ملک موردنظر بازدید کنید. سؤالات احتمالی را مطرح کرده و تمام شک و شبهه‌ها را برطرف کنید. می‌توانید قبل از حضور در محل فهرستی از نکاتی که برای شما اهمیت دارد آماده کرده و آن‌ها را به طور دقیق بررسی کنید. این بازدید می‌تواند به‌ تنهایی یا به همراه مشاور املاک معتمد شما انجام گیرد. صحبت درباره امکانات و تعمیرات ملک از جمله مواردی است که باید حتماً در نظر داشته باشید.

آماده‌ کردن اسناد

به‌ منظور تسریع در روند اجاره‌ خانه، تمامی اسناد و مدارک موردنیاز را از قبل در دسترس داشته باشید. امارات ID، کپی پاسپورت و ویزای اقامت از جمله مدارک موردنیاز برای ثبت قرارداد اجاره تاون هاوس در ابوظبی هستند. همچنین ممکن است یک چک سپرده نیز موردنیاز باشد. معمولاً برای خانه‌های غیر مبله، ۵ درصد از مبلغ اجاره سالانه و برای خانه‌های مبله ۱۰ درصد آن در ابتدای کار دریافت می‌شود. آژانس‌ها نیز مبلغی را با توجه‌ به میزان اجاره سالیانه دریافت می‌کنند.

ثبت قرارداد

پس از رزرو خانه و پرداخت مبلغ مشخص شده برای وثیقه، همهٔ موارد موردنیاز را مکتوب کنید. تنها به نوشتن توافقنامه اکتفا نکنید و حتماً تمامی نوشته‌ها را در دفتر ثبت‌اسناد رسمی ثبت کنید. به‌این‌ترتیب اجازهٔ سکونت در خانه و امکان پرداخت قبوض و هزینه‌ها به طور رسمی به مستأجران جدید منتقل می‌شود.

ثبت قرارداد اجاره تاون هاوس در ابوظبی

جمع‌بندی

در این مقاله از uae news به بررسی اجاره تاون هاوس در ابوظبی پرداختیم. اولین قدم این است که بودجه و شرایط موردنظر خود را تعیین کنید تا بتوانید باتوجه‌به آنها از مشاورین املاک برای انتخاب خانهٔ مناسب و بازدید از آن کمک بگیرید.

همچنین امارات ID، پاسپورت و ویزای اقامت امارات از جمله مدارک موردنیاز برای ثبت قرارداد اجاره هستند که باید آن‌ها را به همراه داشته باشید. قدم آخر نیز ثبت‌کردن همهٔ موارد در دفتر ثبت‌اسناد رسمی است که امکان اقامت در خانه را به طور قانونی به مستأجرین منتقل می‌کند. چنانچه سؤال دیگری در این باره دارید می‌توانید آن را در بخش نظرات این مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

هزینه اجاره تاون هاوس در ابوظبی چقدر است؟

هزینه اجاره به محل ملک، شرایط و امکانات آن بستگی دارد و معمولاً از ۱۷۰۰۰۰ درهم ماهانه شروع می‌شود.

اجاره تاون هاوس در دبی چگونه است؟

اجاره تاون هاوس در دبی نیز مشابه ابوظبی است با این تفاوت که به علت هزینه‌های بالای زندگی در دبی ممکن است هزینه‌های اجاره‌خانه بیشتر باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا