مقالات اجاره ملک در امارات متحده عربی

اجاره آپارتمان در شارجه چگونه است؟

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

زندگی در شارجه هدف بسیاری از اتباع خارجی در مهاجرت به کشور امارات است. سطح بالای کیفیت زندگی در شهر شارجه توجه بسیاری از مهاجران را به خود جلب کرده است تا به سکونت و کار در این شهر فکر کنند. یکی از مهم‌ترین مسائلی که پیش از نقل‌مکان به شارجه باید در نظر بگیرید انتخاب محل سکونت است. اگر به فکر اجاره آپارتمان در شارجه هستید با uae news همراه باشید تا تصمیم بهتری بگیرید.

مزایای اجاره آپارتمان در شارجه

آپارتمان از انواع املاک در شارجه است که بسیاری از مهاجران به‌خصوص افرادی که توانایی مالی پایین‌تری دارند به دنبال اجاره آن هستند. اجاره آپارتمان در شهر شارجه با مزایای زیر همراه است:

  • اجاره آپارتمان در شارجه نسبت به سایر املاک قیمت منصفانه‌تری دارد.
  • با جامعه عربی و سایر فرهنگ‌ها احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.
  • شارجه آرامش و امنیت بسیار بالایی دارد.
  • فرصت‌های تجاری در شارجه بسیار بالا است و می‌توانید با اجاره مغازه در شارجه به طور همزمان به کار و سکونت در این شهر بپردازید.
  • هزینه زندگی در شارجه نسبت به شهرهای گران‌قیمت دبی و ابوظبی مناسب‌تر است.
  • به خدمات اجتماعی و امکانات شهری نزدیک است.

مزایای اجاره آپارتمان در شارجه

بهترین مناطق برای اجاره آپارتمان در شارجه

انتخاب منطقه جهت سکونت در آپارتمان در شهر شارجه از مهم‌ترین مواردی است که قبل از اجاره باید به آن توجه کنید:

منطقه الخان

از بهترین مناطق برای اجاره آپارتمان در شارجه منطقه الخان است که انواع امکانات رفاهی را در اختیار شهروندان قرار می‌دهد. در این منطقه توسعه‌یافته هر چیزی که بخواهید وجود دارد و نیازی نیست برای خرید اجناس موردنظر خود به سایر شهرها سفر کنید.

منطقه مریم آیلند

منطقه مریم آیلند برای افرادی مناسب است که به دنبال آپارتمان‌های مجلل می‌گردند. این آپارتمان‌ها از مناظر خیره‌کننده دریا برخوردار هستند و قیمت بیشتری نسبت به دیگر آپارتمان‌ها دارند. در این مکان انواع امکانات مانند باشگاه‌های ورزشی، استخر، مراکز خرید و… وجود دارند.

منطقه الجدا

یکی از بهترین محله‌ها برای اجاره آپارتمان در شارجه منطقه الجدا است. این محله به‌صورت کاملاً منحصربه‌فرد و مدرن طراحی شده و یکی از زیباترین مکان‌ها در شارجه شناخته می‌شود. این محله همچنین برای اجاره تاون هاوس در شارجه مناسب بوده و انواع مختلفی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

منطقه یونیورسیتی

از بهترین مناطق ارزان قیمت برای اجاره در شارجه یونیورسیتی است. یونیورسیتی در حومه شهر قرار گرفته و آپارتمان‌های ارزان قیمتی ارائه می‌دهد. این محل بین مهاجران معروف است و سوئیت‌های آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

انواع آپارتمان برای اجاره در شارجه

تنوع آپارتمان‌های شارجه بسیار بالا است و با در نظر گرفتن شرایط و سلیقه خود می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید:

آپارتمان بولوارد

آپارتمان‌های بولوارد برای علاقه‌مندان به آپارتمان‌های مدرن و با سبک نیویورک مناسب هستند. این آپارتمان‌ها به‌صورت یک تا سه خوابه وجود دارند و از محبوبیت زیادی در بین شهروندان برخوردار هستند. از امکانات رفاهی این آپارتمان‌ها می‌توان به استخر شنای مشترک، باشگاه ورزشی مجهز و فضاهای سرسبز اشاره کرد.

آپارتمان نور رزیدنس

یکی از بهترین گزینه‌ها برای اجاره آپارتمان در شارجه با قیمت مناسب آپارتمان نور رزیدنس است. این آپارتمان‌های ۷ طبقه در واحدهای ۱ تا ۳ خوابه ساخته شده‌اند. علاوه بر امکانات ضروری دارای استخر، زمین بازی کودکان و اتاق‌های چند منظوره هستند.

آپارتمان میسک

آپارتمان‌های میسک بسیار جادار هستند و به سبک مدرن طراحی شده‌اند. این آپارتمان‌ها به‌صورت یک تا چهار خوابه وجود دارند و هم برای افراد مجرد و هم برای خانواده‌ها مناسب هستند.

آپارتمان ناسما رزیدنس

آپارتمان‌های ناسما رزیدنس در مرکز شارجه واقع شده‌اند و با ارائه انواع امکانات رفاهی زندگی راحت و مناسبی برای ساکنین به وجود می‌آورند. علاوه بر آپارتمان‌ها انواع املاک دیگر مانند ویلا و تاون هاوس در این منطقه وجود دارند؛ بنابراین برای اجاره ویلا در شارجه نیز می‌توانید این مکان را انتخاب کنید.

هزینه اجاره آپارتمان در شارجه

متراژ، موقعیت مکانی، نوع امکانات، دسترسی به مراکز مهم و… از عواملی هستند که هزینه اجاره آپارتمان در شارجه را تعیین می‌کنند. در سال جاری میانگین اجاره آپارتمان در مرکز شارجه برای یک آپارتمان یک خوابه حدود ۲۹۵۰ درهم و هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در خارج از مرکز حدود ۲۵۳۷ درهم برآورد شده است.

همچنین میانگین هزینه خدمات آب و برق به‌صورت ماهیانه برای آپارتمانی با متراژ ۸۵ حدود ۶۲۴ درهم خواهد بود. با توجه به مناطق و نوع آپارتمان‌هایی که ذکر شد شرایط مالی خود را بررسی کنید و در تماس با کارشناسان این مجموعه و استعلام قیمت‌ها بهترین تصمیم را بگیرید. هزینه اجاره ملک در شارجه بسیار متفاوت است و با توجه به رشد قیمت‌ها در بازار املاک و مستغلات این شهر قیمت‌ها بسیار متغیر هستند.

هزینه اجاره آپارتمان در شارجه

سخن پایانی

شهر شارجه با ارائه بهترین امکانات و جذابیت‌هایی که دارد برای اجاره آپارتمان و سایر املاک بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. در این مطلب از امارات نیوز اطلاعات لازم درباره اجاره آپارتمان در شارجه توضیح داده شد و بنا بر شرایط خود می‌توانید تصمیم بگیرید که زندگی در این شهر برایتان مناسب است یا خیر. در صورتی که به دنبال اجاره آپارتمان در شهر شارجه هستید و به اطلاعات بیشتری نیاز دارید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین ملک یاری کنند.

سوالات متداول:

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شارجه چقدر است؟

میانگین اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شارجه حدود ۲۹۵۰ درهم برآورد می شود.

کدام مناطق برای اجاره آپارتمان در شارجه مناسب هستند؟

منطقه الخان، مریم آیلند، الجدا، یونیورسیتی بهترین مناطق برای اجاره آپارتمان هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا